Will das Publikum neue Medien(angebote)? Medienpsychologische Thesen über die Motivation zur Nutzung neuer Medien


Vorderer, Peter



Document Type: Article
Year of publication: 1995
The title of a journal, publication series: Rundfunk und Fernsehen
Volume: 43
Issue number: 4
Page range: 494-505
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 0035-9874
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien IV (Vorderer)
Subject: 070 News media, journalism, publishing
300 Social sciences, sociology, anthropology
791 Public performances, film, radio, television

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Vorderer, Peter (1995) Will das Publikum neue Medien(angebote)? Medienpsychologische Thesen über die Motivation zur Nutzung neuer Medien. Rundfunk und Fernsehen Baden-Baden 43 4 494-505 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item