Business-TV als Motivationstrainer? Evaluation der Wirkung einer Business-TV-Sendung auf die Leistungsmotivation von Mitarbeitern


Schneider, Frank M.



URL: https://www.researchgate.net/publication/256293273...
Document Type: Conference or workshop publication
Year of publication: 2007
Book title: Medienpsychologische Forschung in der Wissensgesellschaft : Abstractband zur 5. Tagung der Fachgruppe Medienpsychologie der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Media Design Center, Technische Universität Dresden, Dresden, 5.- 7. September 2007
Page range: 126-128
Conference title: 5. Tagung der Fachgruppe Medienpsychologie der Deutschen Gesellschaft für Psychologie
Location of the conference venue: Dresden, Germany
Date of the conference: 5.-7. September 2007
Publisher: Köhler, Thomas
Place of publication: Dresden
Publishing house: TUDpress
ISBN: 3-940046-42-6
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien IV (Vorderer)
Subject: 150 Psychology
791 Public performances, film, radio, television

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Schneider, Frank M.

Google Scholar: Schneider, Frank M.

ORCID: Schneider, Frank M. ORCID: 0000-0003-1028-0854

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item