Business‐TV wirkt... oder etwa nicht? Ein methodisches Idealfallszenario und empirische Ergebnisse zur Evaluation von Business‐TV


Schneider, Frank M. ; Aehling, Kathrin ; Maier, Michaela ; Bacherle, Patrick



URL: https://www.researchgate.net/publication/256293252...
Additional URL: https://www.academia.edu/20747942/Business-TV_wirk...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2010
Book title: Forschungsmethoden für die Markt- und Organisationskommunikation
The title of a journal, publication series: Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft
Volume: 5
Page range: 200-220
Publisher: Woelke, Jens
Place of publication: Köln
Publishing house: Herbert von Halem Verlag
ISBN: 978-3-938258-58-3 , 3-938258-58-6
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien IV (Vorderer)
Subject: 650 Management

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item