Digitale Korpora im Deutschunterricht: Didaktisches Potenzial


Bartz, Thomas ; Radtke, Nadja


DOI: https://doi.org/10.1515/zgl-2014-0008
URL: https://www.degruyter.com/view/j/zfgl.2014.42.issu...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/270475200...
Document Type: Article
Year of publication: 2014
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für Germanistische Linguistik : ZGL
Volume: 42
Issue number: 1
Page range: 130-143
Place of publication: Berlin ; Boston
Publishing house: De Gruyter
ISSN: 0301-3294 , 1613-0626
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Germanistische Linguistik (Storrer 2014-)
Subject: 370 Education
400 Language, linguistics
430 German

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Bartz, Thomas ; Radtke, Nadja (2014) Digitale Korpora im Deutschunterricht: Didaktisches Potenzial. Zeitschrift für Germanistische Linguistik : ZGL Berlin ; Boston 42 1 130-143 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item