Bedeutung elektronischer Marktplätze für KMU


Migalk, Frank


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/5043
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2005
Book title: Der Mittelstand an der Schwelle zur Informationsgesellschaft
Page range: 109-122
Place of publication: Berlin
Publishing house: Duncker & Humblot
ISBN: 3-428-11668-2
Publication language: German
Institution: Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Mittelstandsforschung (ifm)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Klein- und Mittelbetrieb , Electronic Commerce

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Migalk, Frank (2005) Bedeutung elektronischer Marktplätze für KMU. Der Mittelstand an der Schwelle zur Informationsgesellschaft Berlin 109-122 [Book chapter]


+ Search Authors in

BASE: Migalk, Frank

Google Scholar: Migalk, Frank

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item