Bestimmungsfaktoren der konsumentenseitigen Akzeptanz von Mobile Marketing


Bauer, Hans H. ; Reichardt, Tina ; Neumann, Marcus M.


DOI: https://doi.org/10.1007/BF03032270
URL: https://link.springer.com/article/10.1007%2FBF0303...
Document Type: Article
Year of publication: 2005
The title of a journal, publication series: Der Markt : Zeitschrift für Absatzwirtschaft und Marketing
Volume: 44
Issue number: 2
Page range: 59-71
Place of publication: Wien
Publishing house: Österr. Ges. für Absatzwirtschaft
ISSN: 0025-3863 , 1867-8882
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Marketing

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Bauer, Hans H. ; Reichardt, Tina ; Neumann, Marcus M. (2005) Bestimmungsfaktoren der konsumentenseitigen Akzeptanz von Mobile Marketing. Der Markt : Zeitschrift für Absatzwirtschaft und Marketing Wien 44 2 59-71 [Article]


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