Kognitive und affektive Barrieren bei der Kommunikation politischer Reformen


Müller, Philipp



DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-01683-8_9
URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2015
Book title: Politik - PR - Persuasion : Strukturen, Funktionen und Wirkungen politischer Öffentlichkeitsarbeit
The title of a journal, publication series: Reihe Medienökonomie
Page range: 171-191
Publisher: Fröhlich, Romy
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer VS
ISBN: 978-3-658-01682-1 , 978-3-658-01683-8
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Institut für Medien- u. Kommunikationswissenschaft
Subject: 300 Social sciences, sociology, anthropology
320 Political science

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




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