Der kombinierte Einsatz von Daten und Fallbeispielen in den Medien: Wirkung und Glaubwürdigkeit


Fast, Victoria ; Müller, Philipp ; Scherr, Sebastian



DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-531-19821-7_17
URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2014
Book title: Journalismus und (sein) Publikum : Schnittstellen zwischen Journalismusforschung und Rezeptions- und Wirkungsforschung
Page range: 317-334
Publisher: Loosen, Wiebke
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer VS
ISBN: 978-3-531-19820-0 , 978-3-531-19821-7
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Institut für Medien- u. Kommunikationswissenschaft
Subject: 300 Social sciences, sociology, anthropology
070 News media, journalism, publishing

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item