Naab, Thorsten: Naive Medientheorien und Third-Person Perception. Eine Untersuchung zur Integrierbarkeit beider Konzepte. Baden-Baden: Nomos 2013 ( = Reihe: Rezeptionsforschung; Bd. 29). 313 Seiten. Preis: € 49,–


Müller, Philipp



URL: https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11616...
Additional URL: https://doi.org/10.1007/s11616-014-0201-9
Document Type: Review
Year of publication: 2014
The title of a journal, publication series: Publizistik
Volume: 59
Issue number: 2
Page range: 225-227
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer VS
ISSN: 0033-4006 , 1862-2569
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Institut für Medien- u. Kommunikationswissenschaft
Subject: 070 News media, journalism, publishing

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Müller, Philipp ORCID: 0000-0002-5351-0608 (2014) Naab, Thorsten: Naive Medientheorien und Third-Person Perception. Eine Untersuchung zur Integrierbarkeit beider Konzepte. Baden-Baden: Nomos 2013 ( = Reihe: Rezeptionsforschung; Bd. 29). 313 Seiten. Preis: € 49,–. Publizistik Wiesbaden 59 2 225-227 [Review]


+ Search Authors in

BASE: Müller, Philipp

Google Scholar: Müller, Philipp

ORCID: Müller, Philipp ORCID: 0000-0002-5351-0608

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item