Wirkungen von Business-TV. Ein multimethodales Vorgehen


Schneider, Frank M. ; Aehling, Kathrin ; Bacherle, Patrick ; Maier, Michaela



Document Type: Conference presentation
Year of publication: 2007
Conference title: 9. Tagung der Fachgruppe Methoden der Publizistik- und Kommunikationswissenschaft in der Deutschen Gesellschaft für Publizistik und Kommunikationswissenschaft (DGPuK)
Location of the conference venue: Salzburg, Austria
Date of the conference: September 2007
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien IV (Vorderer)
Subject: 330 Economics
380 Commerce, communications, transportation

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Schneider, Frank M. ORCID: 0000-0003-1028-0854 ; Aehling, Kathrin ; Bacherle, Patrick ; Maier, Michaela Wirkungen von Business-TV. Ein multimethodales Vorgehen. (2007) 9. Tagung der Fachgruppe Methoden der Publizistik- und Kommunikationswissenschaft in der Deutschen Gesellschaft für Publizistik und Kommunikationswissenschaft (DGPuK) (Salzburg, Austria) [Conference presentation]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item