Förderung und Bedingungen der Selbstreflexion in der schulpraktischen Lehrerausbildung


Neuber, Katharina ; Waag, Anne-Sophie


URL: http://www.uni-giessen.de/fbz/zentren/zfl/projekte...
Document Type: Conference or workshop publication
Year of publication: 2019
Book title: Abstract-Band zur Tagung: Reflexivität in allen Phasen der Lehrerbildung - theoretische und empirische Zugänge : 8. und 9. April 2019
Page range: 85
Conference title: Tagung der Gießener Offensive Lehrerbildung "Reflexivität in allen Phasen der Lehrerbildung"
Location of the conference venue: Gießen, Germany
Date of the conference: 08.-09.04.2019
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Stecher, Ludwig
Place of publication: Gießen
Publishing house: Gießener Offensive Lehrerbildung
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Bildungspsychologie (Münzer 2012-)
Subject: 150 Psychology
Individual keywords (German): Reflexion , Lehrerbildung

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Neuber, Katharina ; Waag, Anne-Sophie ORCID: 0000-0001-8031-5931 Förderung und Bedingungen der Selbstreflexion in der schulpraktischen Lehrerausbildung. Stecher, Ludwig 85 In: Abstract-Band zur Tagung: Reflexivität in allen Phasen der Lehrerbildung - theoretische und empirische Zugänge : 8. und 9. April 2019 (2019) Gießen Tagung der Gießener Offensive Lehrerbildung "Reflexivität in allen Phasen der Lehrerbildung" (Gießen, Germany) [Conference or workshop publication]


+ Search Authors in

BASE: Neuber, Katharina ; Waag, Anne-Sophie

Google Scholar: Neuber, Katharina ; Waag, Anne-Sophie

ORCID: Neuber, Katharina ; Waag, Anne-Sophie ORCID: 0000-0001-8031-5931

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item