Die Wirkung von Avataren im elektronischen Handel : Eine experimentelle Untersuchung unter besonderer Berücksichtigung des Vertrauenskonstrukts


Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Mäder, Ralf


Document Type: Article
Year of publication: 2005
The title of a journal, publication series: Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP
Volume: 27
Issue number: 2
Page range: 98-114
Place of publication: München
Publishing house: Beck; Vahlen
ISSN: 0344-1369
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Mäder, Ralf (2005) Die Wirkung von Avataren im elektronischen Handel : Eine experimentelle Untersuchung unter besonderer Berücksichtigung des Vertrauenskonstrukts. Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP München 27 2 98-114 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item