Einkaufsstättenvertrauen : ein Erfolg versprechendes Konzept für Discounter


Bauer, Hans H. ; Schüle, Anja ; Neumann, Marcus M.


Document Type: Article
Year of publication: 2005
The title of a journal, publication series: Der Markt : Zeitschrift für Absatzwirtschaft und Marketing
Volume: 44
Issue number: 3/4
Page range: 103-117
Place of publication: Wien
Publishing house: Österr. Ges. für Absatzwirtschaft
ISSN: 0025-3863
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Schüle, Anja ; Neumann, Marcus M. (2005) Einkaufsstättenvertrauen : ein Erfolg versprechendes Konzept für Discounter. Der Markt : Zeitschrift für Absatzwirtschaft und Marketing Wien 44 3/4 103-117 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item