Heavy User von Handelsmarken : Eine konzeptionelle und empirische Analyse zur Wirkung einer Handelsmarkenpolitik


Bauer, Hans H. ; Görtz, Gunnar ; Strecker, Tina


Document Type: Article
Year of publication: 2005
The title of a journal, publication series: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
Volume: 51
Issue number: 1
Page range: 4-25
Place of publication: Berlin; Wiesbaden
Publishing house: Duncker & Humblot
ISSN: 0021-3985
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Görtz, Gunnar ; Strecker, Tina (2005) Heavy User von Handelsmarken : Eine konzeptionelle und empirische Analyse zur Wirkung einer Handelsmarkenpolitik. Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung Berlin; Wiesbaden 51 1 4-25 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item