Imagetransfereffekte einer Markenallianz im Rahmen einer Shop-in-Shop Strategie


Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Haber, Tobias E.


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/5236
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2005
Book title: Handelsforschung : Neue Erkenntnisse für Praxis und Wissenschaft des Handels; Jahrbuch der FfH - Institut für Markt- und Wirtschaftsforschung GmbH
Page range: 103-122
Place of publication: Stuttgart [u.a.]
Publishing house: Kohlhammer [u.a.]
ISBN: 3-17-018787-2
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Haber, Tobias E. (2005) Imagetransfereffekte einer Markenallianz im Rahmen einer Shop-in-Shop Strategie. Handelsforschung : Neue Erkenntnisse für Praxis und Wissenschaft des Handels; Jahrbuch der FfH - Institut für Markt- und Wirtschaftsforschung GmbH Stuttgart [u.a.] 103-122 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item