Asking comparative questions: The impact of the direction of comparison


Wänke, Michaela ; Schwarz, Norbert ; Noelle-Neumann, Elisabeth



DOI: https://doi.org/10.1086/269481
URL: https://academic.oup.com/poq/article/59/3/347/1899...
Additional URL: https://www.jstor.org/stable/2749757
Document Type: Article
Year of publication: 1995
The title of a journal, publication series: Public Opinion Quarterly : POQ
Volume: 59
Issue number: 3
Page range: 347-372
Place of publication: Oxford
Publishing house: Oxford Univ. Press
ISSN: 0033-362X , 1537-5331
Publication language: English
Institution: School of Social Sciences > Konsumentenpsychologie u. Ökonomische Psychologie (Wänke 2011-)
Subject: 150 Psychology

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item