Webbefragungen : Einflussfaktoren auf die Qualität und den Rücklauf von Befragungen in Online Panels


Keusch, Florian



Document Type: Book
Year of publication: 2011
The title of a journal, publication series: Empirische Marketingforschung
Volume: 22
Place of publication: Wien
Publishing house: Facultas.wuv
ISBN: 978-3-7089-0805-2 , 3-7089-0805-8
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Statistik u. Sozialwiss. Methodenlehre (Juniorprofessur) (Keusch 2016-2021)
Subject: 004 Computer science, internet
310 Statistics
Additional information: Zugl.: Wien, Univ., Diss., 2011




Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Keusch, Florian

Google Scholar: Keusch, Florian

ORCID: Keusch, Florian ORCID: 0000-0003-1002-4092

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item