Kaufverhaltensrelevante Effekte einer Vertrauensintermediation im elektronischen Handel


Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank


Document Type: Article
Year of publication: 2005
The title of a journal, publication series: Der Markt : Zeitschrift für Absatzwirtschaft und Marketing
Volume: 44
Issue number: 1
Page range: 3-12
Place of publication: Wien
Publishing house: Österreich. Ges. für Absatzwirtschaft
ISSN: 0025-3863
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Marketing

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank (2005) Kaufverhaltensrelevante Effekte einer Vertrauensintermediation im elektronischen Handel. Der Markt : Zeitschrift für Absatzwirtschaft und Marketing Wien 44 1 3-12 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item