Entwicklung und Validierung eines Schemas zur Evaluation von Serious Games im Kontext von Financial Literacy


Schultheis, Julia ; Aprea, Carmela



DOI: https://doi.org/10.2307/j.ctvqsf3c7.9
URL: https://shop.budrich-academic.de/wp-content/upload...
Additional URL: https://doi.org/10.3224/84742330
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-178726
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2019
Book title: Jahrbuch der berufs- und wirtschaftspädagogischen Forschung 2019
Page range: 93-108
Publisher: Wittmann, Eveline
Place of publication: Opladen ; Berlin ; Toronto
Publishing house: Verlag Barbara Budrich
ISBN: 978-3-8474-2330-0 , 3-8474-2330-4 , 978-3-8474-1351-6
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik, Design and Evaluation instruktionaler Systeme (Aprea 2018-)
Subject: 300 Social sciences, sociology, anthropology


Social SustainabilitySDG 4: Quality Education


Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Schultheis, Julia ; Aprea, Carmela

Google Scholar: Schultheis, Julia ; Aprea, Carmela

ORCID: Schultheis, Julia ORCID: 0000-0002-6853-8136 ; Aprea, Carmela

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item