Friedrich Krotz: Neue Theorien entwickeln. Eine Einführung in die Grounded Theory, die Heuristische Sozialforschung und die Ethnographie anhand von Beispielen aus der Kommunikationsforschung. Köln: Herbert von Halem Verlag, 2005. – 315 S. ISBN 3-931606-64-3


Wagenknecht, Andreas



URL: https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/1615-634x-20...
Additional URL: https://doi.org/10.5771/1615-634X-2006-1
Document Type: Review
Year of publication: 2006
The title of a journal, publication series: Medien & Kommunikationswissenschaft : M & K
Volume: 54
Issue number: 1
Page range: 137-138
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 1615-634X
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Institut für Medien- u. Kommunikationswissenschaft
Subject: 300 Social sciences, sociology, anthropology
380 Commerce, communications, transportation

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Wagenknecht, Andreas (2006) Friedrich Krotz: Neue Theorien entwickeln. Eine Einführung in die Grounded Theory, die Heuristische Sozialforschung und die Ethnographie anhand von Beispielen aus der Kommunikationsforschung. Köln: Herbert von Halem Verlag, 2005. – 315 S. ISBN 3-931606-64-3. Medien & Kommunikationswissenschaft : M & K Baden-Baden 54 1 137-138 [Review]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item