Katja Lantzsch: Der internationale Fernsehformathandel. Akteure, Strategien, Strukturen, Organisationsformen. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 2008, 311 Seiten


Wagenknecht, Andreas



URL: http://rundfunkundgeschichte.de/assets/RuG_2009_1-...
Additional URL: http://rundfunkundgeschichte.de/artikel/heft-12-20...
Document Type: Review
Year of publication: 2009
The title of a journal, publication series: Rundfunk und Geschichte : RuG
Volume: 35
Issue number: 1/2
Page range: 70-71
Place of publication: Mainz
Publishing house: Studienkreis Rundfunk und Geschichte e.V.
ISSN: 1434-4408 , 0175-4351
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Institut für Medien- u. Kommunikationswissenschaft
Subject: 791 Public performances, film, radio, television
330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Wagenknecht, Andreas (2009) Katja Lantzsch: Der internationale Fernsehformathandel. Akteure, Strategien, Strukturen, Organisationsformen. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften 2008, 311 Seiten. Rundfunk und Geschichte : RuG Mainz 35 1/2 70-71 [Review]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item