Sportlerszenen als Medienkulturen? Intermediale und transmediale Verfahren der Inszenierung kollektiver Identitäten in Trendsportmagazinen


Müller-Lancé, Johannes



Additional URL: https://doi.org/10.3726/b1578
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2019
Book title: Medienkulturen - Multimodalität und Intermedialität
The title of a journal, publication series: Sprache in Kommunikation und Medien
Volume: 14
Page range: 99-112
Publisher: Lenk, Hartmut E. H.
Place of publication: Berlin ; Bern ; Wien
Publishing house: Peter Lang
ISBN: 978-3-0343-3476-1 , 978-3-0343-3477-8 , 978-3-0343-3478-5 , 978-3-0343-3479-2
ISSN: 1662-1840 , 2235-7483
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Romanische Sprach- u. Medienwissenschaft (Müller-Lancé 2002-)
Subject: 400 Language, linguistics


Social SustainabilitySDG 12: Responsible Consumption and Production


Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item