Wer vieles bringt, wird manchem etwas bringen : Eine empirische Studie zur Akzeptanz von Hochschuljournalen


Kohring, Matthias ; Matthes, Jörg



DOI: https://doi.org/10.1007/s11616-003-0076-7
URL: https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11616...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/226439581...
Document Type: Article
Year of publication: 2003
The title of a journal, publication series: Publizistik : Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung
Volume: 48
Issue number: 3
Page range: 274-287
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer VS
ISSN: 0033-4006 , 1862-2569
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien III (Kohring)
Subject: 070 News media, journalism, publishing
370 Education

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Kohring, Matthias ; Matthes, Jörg (2003) Wer vieles bringt, wird manchem etwas bringen : Eine empirische Studie zur Akzeptanz von Hochschuljournalen. Publizistik : Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung Wiesbaden 48 3 274-287 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item