Werbung mit System? Eine konstruktive Kritik systemtheoretischer Theorien der Werbung


Kohring, Matthias ; Borchers, Nils S.



DOI: https://doi.org/10.5771/1615-634x-2013-2-221
URL: https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/1615-634x-20...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/269783490...
Document Type: Article
Year of publication: 2013
The title of a journal, publication series: Medien & Kommunikationswissenschaft : M & K
Volume: 61
Issue number: 2
Page range: 221-234
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 1615-634X
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien III (Kohring)
Subject: 070 News media, journalism, publishing
300 Social sciences, sociology, anthropology
330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Kohring, Matthias ; Borchers, Nils S. (2013) Werbung mit System? Eine konstruktive Kritik systemtheoretischer Theorien der Werbung. Medien & Kommunikationswissenschaft : M & K Baden-Baden 61 2 221-234 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item