Alles Medien, oder was? Eine öffentlichkeitstheoretische Standortbestimmung


Kohring, Matthias



DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-531-91509-8_5
URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-53...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/238488300...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2009
Book title: Konstruktion von Kommunikation in der Mediengesellschaft : Festschrift für Joachim Westerbarkey
Page range: 71-82
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Merten, Klaus
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: VS Verlag für Sozialwissenschaften
ISBN: 978-3-531-16645-2 , 978-3-531-91509-8
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien III (Kohring)
Subject: 070 News media, journalism, publishing
300 Social sciences, sociology, anthropology

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Kohring, Matthias (2009) Alles Medien, oder was? Eine öffentlichkeitstheoretische Standortbestimmung. Merten, Klaus Konstruktion von Kommunikation in der Mediengesellschaft : Festschrift für Joachim Westerbarkey Wiesbaden 71-82 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item