Werden gute Produkte honoriert?


Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Hammerschmidt, Maik



URL: http://www.absatzwirtschaft.de/pdf/sf/Hammerschmid...
Document Type: Article
Year of publication: 2005
The title of a journal, publication series: Science Factory : virtuelle Marketingzeitschrift
Volume: 7
Issue number: 2
Page range: 1-5
Place of publication: Düsseldorf
Publishing house: Verl.-Gruppe Handelsblatt
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer 1993-, Em)
Subject: 330 Economics
Abstract: Hersteller stehen zunehmend vor der Frage, ob Nachfrager die "Güte" eines Produktes umfassend beurteilen können und ob es sich daher lohnt, "gute" Produkte anzubieten. Anhand einer Untersuchung im Digitalkameramarkt wird gezeigt, dass Konsum-Experten auch Produkte mit einem höheren Customer Value wählen und somit eine höhere Kaufentscheidungseffizienz erreichen.
Additional information: Online Ressource




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item