Who can be nudged? Examining nudging effectiveness in context of Need for Cognition and Need for Uniqueness


Ingendahl, Moritz ; Hummel, Dietrich ; Vogel, Tobias ; Maedche, Alexander



DOI: tba
Additional URL: https://onlinelibrary.wiley.com/toc/14791838/0/0
Document Type: Article
Year of publication: 2020
The title of a journal, publication series: Journal of Consumer Behaviour : JCR
Volume: tba
Page range: tba
Place of publication: Chichester
Publishing house: Wiley
ISSN: 1472-0817 , 1479-1838
Publication language: English
Institution: School of Social Sciences > Konsumentenpsychologie u. Ökonomische Psychologie (Wänke 2011-)
Subject: 150 Psychology

Dieser Datensatz wurde noch nicht in die Unibibliographie aufgenommen, es ist eine Unveröffentlichte Publikation. Diese Publikation als "Jetzt erschienen" melden.




+ Citation Example and Export

Ingendahl, Moritz ORCID: 0000-0002-2124-0754 ; Hummel, Dietrich ; Vogel, Tobias ; Maedche, Alexander (2020) Who can be nudged? Examining nudging effectiveness in context of Need for Cognition and Need for Uniqueness. Journal of Consumer Behaviour : JCR Chichester tba tba [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information




Actions (login required)

Show item Show item