Der gezielte Einsatz von Sales Promotions im Handel


Bauer, Hans H. ; Haber, Tobias E. ; Görtz, Gunnar


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/5651
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2004
Book title: Handelsforschung : Neue Erkenntnisse für für Praxis und Wissenschaft des Handels; Jahrbuch der FfH - Institut für Markt- und Wirtschaftsforschung GmbH
Page range: 417-433
Place of publication: Köln
Publishing house: BBE-Verl.
ISBN: 3-935118-73-2
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Haber, Tobias E. ; Görtz, Gunnar (2004) Der gezielte Einsatz von Sales Promotions im Handel. Handelsforschung : Neue Erkenntnisse für für Praxis und Wissenschaft des Handels; Jahrbuch der FfH - Institut für Markt- und Wirtschaftsforschung GmbH Köln 417-433 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item