Digital Excellence: Einflussgrößen, Erfolgswirkungen und Erfolgsfaktoren


Homburg, Christian ; Wielgos, Dominik ; Kühnl, Christina



URL: https://www.bwl.uni-mannheim.de/media/Einrichtunge...
Document Type: Working paper
Year of publication: 2018
The title of a journal, publication series: IMU Research Insights
Volume: 057
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung, Univ. Mannheim
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Subject: 650 Management
Abstract: Das Management der digitalen Transformation wird als wichtiger Schlüssel zum langfristigen Unternehmenserfolggesehen. Welche Dimensionen umfasst Digital Excellenceals ganzheitlicher Managementansatz der digitalen Transformation? Was sind die Einflussgrößen, Erfolgswirkungenund Erfolgsfaktorenvon Digital Excellence?

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Wielgos, Dominik ; Kühnl, Christina (2018) Digital Excellence: Einflussgrößen, Erfolgswirkungen und Erfolgsfaktoren. IMU Research Insights Mannheim 057 [Working paper]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item