Die Einstellungs-Verhaltens-Relation : Eine verhaltenswissenschaftliche Untersuchung am Beispiel von ökologischen Lebensmitteln


Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Hendel, Miriam


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/5681
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2004
Book title: Fundierung des Marketing : Verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse als Grundlage einer angewandten Marketingforschung
Page range: 295-315
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: DUV
ISBN: 3-8244-8035-2
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Hendel, Miriam (2004) Die Einstellungs-Verhaltens-Relation : Eine verhaltenswissenschaftliche Untersuchung am Beispiel von ökologischen Lebensmitteln. Fundierung des Marketing : Verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse als Grundlage einer angewandten Marketingforschung Wiesbaden 295-315 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item