Entscheidungskriterien werbetreibender Unternehmen beim Einsatz von Online-Marketing : Ergebnisse einer conjointanalytischen Untersuchung


Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Hartung, Rüdiger


URL: http://www.planung-analyse.de/services/printarchiv...
Document Type: Article
Year of publication: 2004
The title of a journal, publication series: Planung & Analyse
Volume: 32
Issue number: 2
Page range: 87-89
Place of publication: Frankfurt a.M.
Publishing house: Dt. Fachverl.
ISSN: 0724-9632, 1617-1098
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Electronic Commerce , Internet

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Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Hartung, Rüdiger (2004) Entscheidungskriterien werbetreibender Unternehmen beim Einsatz von Online-Marketing : Ergebnisse einer conjointanalytischen Untersuchung. Planung & Analyse Frankfurt a.M. 32 2 87-89 [Article]


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