Internationale Akkreditierung als Instrument der Markenpolitik einer Hochschule - das Beispiel der Fakultät für Betriebswirtschaftslehre der Universität Mannheim


Oechsler, Walter A.


URL: http://www.che.de/downloads/Veranstaltungen/CHE_Vo...
Document Type: Conference or workshop publication
Year of publication: 2004
Book title:
The title of a journal, publication series: Dokumentationen & Materialien / Deutscher Akademischer Austauschdienst
Volume: 57
Page range: 62-71
Conference title: CHE - Symposium „Internationales Hochschulmarketing“
Location of the conference venue: Bonn
Date of the conference: 27./28.10.2003
Place of publication: Bonn
Publishing house: DAAD
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Personalwesen u. Arbeitswissenschaft (Oechsler Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Oechsler, Walter A. Internationale Akkreditierung als Instrument der Markenpolitik einer Hochschule - das Beispiel der Fakultät für Betriebswirtschaftslehre der Universität Mannheim. Dokumentationen & Materialien / Deutscher Akademischer Austauschdienst 57 62-71 In: (2004) Bonn CHE - Symposium „Internationales Hochschulmarketing“ (Bonn) [Conference or workshop publication]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item