Die Reichweite von Dienstleistungen und Konsequenzen einer Standortänderung für das Kundenaufkommen - untersucht am Beispiel des norwegischen Bankensektors


Karlsen, Ann-Cathrin



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 1997
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Gans, Paul
Date of oral examination: 10 November 1997
Publication language: German
Institution: School of Law and Economics > VWL, insbes. Wirtschaftsgeographie (Gans 1996-2017)
Subject: 330 Economics
Keywords (English): Banks and banking , Location , Norway , Customer services , Branch banks , Customer relations
Abstract: Norwegen, Bankfiliale, Standortverlagerung, Entfernung, Kundentreue, Großbank, Standorttheorie, Dienstleistungssektor, Universalbank, Privatkundengeschäft, Filiale, Betrieblicher Standort, Konsumentenverhalten, Theorie




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item