Die Reichweite von Dienstleistungen und Konsequenzen einer Standortänderung für das Kundenaufkommen - untersucht am Beispiel des norwegischen Bankensektors
Karlsen, Ann-Cathrin
Document Type:
|
Doctoral dissertation
|
Year of publication:
|
1997
|
Place of publication:
|
Mannheim
|
University:
|
Universität Mannheim
|
Evaluator:
|
Gans, Paul
|
Date of oral examination:
|
10 November 1997
|
Publication language:
|
German
|
Institution:
|
School of Law and Economics > VWL, insbes. Wirtschaftsgeographie (Gans 1996-2017)
|
Subject:
|
330 Economics
|
Keywords (English):
|
Banks and banking , Location , Norway , Customer services , Branch banks , Customer relations
|
Abstract:
|
Norwegen, Bankfiliale, Standortverlagerung, Entfernung, Kundentreue, Großbank, Standorttheorie, Dienstleistungssektor, Universalbank, Privatkundengeschäft, Filiale, Betrieblicher Standort, Konsumentenverhalten, Theorie
|
 | Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie. |
Search Authors in
You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail
Actions (login required)
 |
Show item |
|
|