Vom mehrsprachigen zum mehrstimmigen Klassenzimmer: eine Bildungsreise


Gogolin, Ingrid ; Tracy, Rosemarie



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2021
Book title: Lehrer*innenbildung im Kontext leistungsbezogener Heterogenität und Mehrsprachigkeit von Schüler*innen
Page range: 161-179
Publisher: Karst, Karina ; Thoma, Dieter ; Derkau, Julia ; Seifried, Jürgen ; Münzer, Stefan
Place of publication: Münster ; New York
Publishing house: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-4343-3 , 978-3-8309-9343-8
Related URLs:
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Bildungspsychologie (Münzer 2012-)
School of Humanities > Anglistik I (Seniorprofessur) (Tracy 2019-)
Subject: 370 Education
400 Language, linguistics


Social SustainabilitySDG 4: Quality EducationSDG 10: Reduced Inequalities


Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item