Neue Zielgruppensegmente für das Marketing


Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Weiss, Kristina von


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/5976
Document Type: Article
Year of publication: 2004
The title of a journal, publication series: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
Volume: 50
Issue number: 4
Page range: 352-369
Place of publication: Berlin
Publishing house: Duncker & Humblot
ISSN: 0021-3985
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Weiss, Kristina von (2004) Neue Zielgruppensegmente für das Marketing. Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung Berlin 50 4 352-369 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item