MEG-SKoRe - Sprachliche und kognitive Ressourcen der Mehrsprachigkeit im Englischerwerb in der Grundschule : Schlussbericht des Forschungsvorhabens : Projektlaufzeit: 01.11.2014-31.10.2017


Hopp, Holger ; Tracy, Rosemarie ; Thoma, Dieter ; Kieseier, Teresa ; Köser, Sara ; Loboda, Liudmila ; Ofner, Daniela ; Vogelbacher, Markus



DOI: https://doi.org/10.2314/GBV:102736120X
URL: https://www.tib.eu/de/suchen/id/TIBKAT:102736120X/
Document Type: Report
Year of publication: 2017
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Universität Mannheim, Philosophische Fakultät, Lehrstuhl für Anglistische Linguistik I
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Anglistik I - Anglistische Linguistik (Tracy 1995-2019)
Subject: 400 Language, linguistics
420 English




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item