Online- und Offline-Informationssuche als Determinanten der Marken- und Händlerloyalität in der Automobilindustrie


Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Fleig, Judith K.


Document Type: Book chapter
Year of publication: 2004
Book title: Strategien und Trends im Handelsmanagement
Page range: 411-431
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Bauer, Hans H.
Place of publication: München
Publishing house: Vahlen
ISBN: 3-05-004025-4
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Fleig, Judith K. (2004) Online- und Offline-Informationssuche als Determinanten der Marken- und Händlerloyalität in der Automobilindustrie. Bauer, Hans H. Strategien und Trends im Handelsmanagement München 411-431 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item