Online-Portale als Instrumente der Kundenbindung


Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik



Document Type: Article
Year of publication: 2004
The title of a journal, publication series: Direkt-Marketing
Volume: 40
Issue number: 6
Page range: 20-23
Place of publication: Ettlingen
Publishing house: IM-Marketing-Forum
ISSN: 0946-0446
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer 1993-, Em)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Dienstleistungsmarkt , Electronic Commerce , Internet
Abstract: Online-Portale dienen vor allem der|Kundenbindung. Eine Studie zeigt jetzt,|dass jedoch nicht alle Funktionen|und Bestandteile der Portale dieses|Ziel fördern. Diese Studienergebnisse|helfen, die für die Kundenbindung|wichtigen Elemente zu erkennen und|zu optimieren.




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item