Balancing the tension between digital technologies and learning sciences
Herausgeber:
|
Ifenthaler, Dirk
;
Sampson, Demetrios G.
;
Isaías, Pedro
|
DOI:
|
https://doi.org/10.1007/978-3-030-65657-7
|
URL:
|
https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-3-030...
|
Weitere URL:
|
https://www.researchgate.net/publication/349436060...
|
Dokumenttyp:
|
Buch
|
Erscheinungsjahr:
|
2021
|
Buchtitel:
|
Balancing the Tension between Digital Technologies and Learning Sciences
|
Ort der Veröffentlichung:
|
Cham
|
Verlag:
|
Springer
|
ISBN:
|
978-3-030-65656-0 , 978-3-030-65658-4 , 978-3-030-65659-1 , 978-3-030-65657-7
|
ISSN:
|
2662-5628
|
Sprache der Veröffentlichung:
|
Englisch
|
Einrichtung:
|
Fakultät für Betriebswirtschaftslehre > Wirtschaftspädagogik, Technologiebasiertes Instruktionsdesign (Ifenthaler 2015-)
|
Fachgebiet:
|
370 Erziehung, Schul- und Bildungswesen
|
Abstract:
|
This volume focuses on the implications of digital technologies for educators and educational decision makers that is not widely represented in the literature. While there are many volumes on how one might integrate a particular technology, there are no volumes on how digital technologies can or should be exploited to address the needs and propel the benefits of large-scale teaching, learning and assessment.
|
| Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie. |
Sie haben einen Fehler gefunden? Teilen Sie uns Ihren Korrekturwunsch bitte hier mit: E-Mail
Actions (login required)
|
Eintrag anzeigen |
|
|