Relevanz und Kausalitäten von Konsumentenvertrauen im Internet


Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Hölzing, Jörg A.


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/6053
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2004
Book title: Konsumentenverhalten im Internet
Page range: 3-22
Place of publication: München
Publishing house: Vahlen
ISBN: 3-8006-3034-6
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Huber, Frank ; Hölzing, Jörg A. (2004) Relevanz und Kausalitäten von Konsumentenvertrauen im Internet. Konsumentenverhalten im Internet München 3-22 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item