Sind Handelsmarken-Käufer wertvolle Kunden?


Bauer, Hans H. ; Görtz, Gunnar ; Strecker, Tina


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/6089
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2004
Book title: Strategien und Trends im Handelsmanagement : disziplinenübergreifende Herausforderungen und Lösungsansätze; Festschrift für Prof. Dr. Dr. h.c. Erich Greipl
Page range: 29-48
Place of publication: München
Publishing house: Vahlen
ISBN: 3-8006-3104-0
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Görtz, Gunnar ; Strecker, Tina (2004) Sind Handelsmarken-Käufer wertvolle Kunden? Strategien und Trends im Handelsmanagement : disziplinenübergreifende Herausforderungen und Lösungsansätze; Festschrift für Prof. Dr. Dr. h.c. Erich Greipl München 29-48 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item