All just clickbait? The effect of empathy and epistemic emotions in online news on the eudaimonic entertainment experience and political information processingDietrich, Felix ; Kugler, Tanja ; Hennings, Sarah ; Conrad, Celine ; Schneider, Frank M. ; Vorderer, Peter
BASE:
Dietrich, Felix
;
Kugler, Tanja
;
Hennings, Sarah
;
Conrad, Celine
;
Schneider, Frank M.
;
Vorderer, Peter
Google Scholar: Dietrich, Felix ; Kugler, Tanja ; Hennings, Sarah ; Conrad, Celine ; Schneider, Frank M. ; Vorderer, Peter ORCID: Dietrich, Felix ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0696-3380, Kugler, Tanja, Hennings, Sarah, Conrad, Celine, Schneider, Frank M. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1028-0854 and Vorderer, Peter Aufruf-StatistikSie haben einen Fehler gefunden? Teilen Sie uns Ihren Korrekturwunsch bitte hier mit: E-Mail Actions (login required)
|
|