Zu jeder Zeit an jedem Ort oder über die Potenziale des Mobile Marketing


Bauer, Hans H. ; Reichardt, Tina ; Neumann, Marcus M.


Document Type: Article
Year of publication: 2004
The title of a journal, publication series: Direkt-Marketing
Volume: 40
Issue number: 10
Page range: 32-37
Place of publication: Ettlingen
Publishing house: IM-Marketing-Forum
ISSN: 0946-0446
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Reichardt, Tina ; Neumann, Marcus M. (2004) Zu jeder Zeit an jedem Ort oder über die Potenziale des Mobile Marketing. Direkt-Marketing Ettlingen 40 10 32-37 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item