Die Glaubwürdigkeit von Corporate Weblogs aus der Sicht der Blogger-Community


Naab, Teresa K. ; Beekmann, Arne ; Klimmt, Christoph


[img] PDF
1615-634x-2009-3-336.pdf - Published

Download (163kB)

DOI: https://doi.org/10.5771/1615-634x-2009-3-336
URL: https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/1615-634X-20...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/269783222...
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-621831
Document Type: Article
Year of publication: 2009
The title of a journal, publication series: Medien & Kommunikationswissenschaft : M & K
Volume: 57
Issue number: 3
Page range: 336-352
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos-Verl.-Ges.
ISSN: 1615-634X
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien- und Kommunikationswissenschaft (Naab 2022-)
Pre-existing license: Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Subject: 070 News media, journalism, publishing
Individual keywords (German): Weblog , Öffentlichkeitsarbeit, PR , Corporate Blog , Glaubwürdigkeit




Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item