Macht Mediennutzung sympathisch? Eine empirische Untersuchung zur Eindrucksbildung durch Kommunikation über Genrepräferenzen


Scherer, Helmut ; Naab, Teresa K. ; Niemann, Julia ; Adjei, Brenya



DOI: https://doi.org/10.5771/1615-634x-2012-1-64
URL: https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/1615-634x-20...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/269783524...
Document Type: Article
Year of publication: 2012
The title of a journal, publication series: Medien & Kommunikationswissenschaft : M & K
Volume: 60
Issue number: 1
Page range: 64-79
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 1615-634X
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien- und Kommunikationswissenschaft (Naab 2022-)
Subject: 070 News media, journalism, publishing
380 Commerce, communications, transportation
Individual keywords (German): Eindrucksbildung , Impression Management , Medienwirkung , soziale Netzwerke




Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item