Refining the response-frequency measure of media habit – The role of time pressure


Schnauber-Stockmann, Anna ; Naab, Teresa K.



DOI: https://doi.org/10.5771/2192-4007-2019-3-413
URL: https://www.nomos-elibrary.de/10.5771/2192-4007-20...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/331674808...
Document Type: Article
Year of publication: 2019
The title of a journal, publication series: Studies in Communication and Media : SCM
Volume: 8
Issue number: 3
Page range: 413-429
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 2192-4007
Publication language: English
Institution: School of Humanities > Medien- und Kommunikationswissenschaft (Naab 2022-)
Subject: 070 News media, journalism, publishing
380 Commerce, communications, transportation
Individual keywords (German): Response-Frequency Measure , Medienselektion , Gewohnheiten , implizite Messung
Keywords (English): response-frequency measure , media choice , habit , implicit measure
Translation of the title: Weiterentwicklung der Response-Frequency Measure of Media Habit – Die Bedeutung von Zeitdruck bei der Durchführung der Messung (German)




Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item