Money does matter


Scherer, Helmut ; Naab, Teresa K.



URL: https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.432...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/333331197...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2009
Book title: Media choice : a theoretical and empirical overview
Page range: 70-83
Publisher: Hartmann, Tilo
Place of publication: New York, NY [u.a.]
Publishing house: Routledge, Taylor & Francis
ISBN: 978-0-415-96458-6 , 978-0-415-96456-2 , 0-415-96458-X , 0-415-96456-3 , 978-0-203-93865-2 , 0-203-93865-8
Publication language: English
Institution: School of Humanities > Medien- und Kommunikationswissenschaft (Naab 2022-)
Subject: 380 Commerce, communications, transportation




Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Scherer, Helmut ; Naab, Teresa K.

Google Scholar: Scherer, Helmut ; Naab, Teresa K.

ORCID: Scherer, Helmut ; Naab, Teresa K. ORCID: 0000-0001-7345-2559

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item