Validating the response-frequency measure of media habit


Schnauber-Stockmann, Anna ; Naab, Teresa K.



URL: https://www.halem-verlag.de/validating-the-respons...
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2019
Book title: Measuring media use and exposure : recent developments and challenge
The title of a journal, publication series: Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft
Volume: 14
Page range: 38-58
Publisher: Peter, Christina ; Naab, Teresa K. ; Kühne, Rinaldo
Place of publication: Köln
Publishing house: Herbert von Halem Verlag
ISBN: 978-3-86962-287-3 , 3-86962-287-3 , 978-3-86962-288-0
ISSN: 1863-4966
Related URLs:
Publication language: English
Institution: School of Humanities > Medien- und Kommunikationswissenschaft (Naab 2022-)
Subject: 070 News media, journalism, publishing
380 Commerce, communications, transportation

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item