Gelingensbedingungen für produktive Learning-Analytics-Systeme


Ifenthaler, Dirk



DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-38544-6_13
URL: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-65...
Document Type: Book chapter
Year of publication Online: 2023
Book title: Bildung und Medien : Theorien, Konzepte und Innovationen
Page range: 205-221
Publisher: Felgentreu, Jessica ; Gloerfeld, Christina ; Grüner, Claudia ; Karolyi, Heike ; Leineweber, Christian ; Weßler, Linda ; Wrede, Silke E.
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer VS
ISBN: 978-3-658-38543-9 , 3-658-38543-X , 978-3-658-38544-6
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftspädagogik, Technologiebasiertes Instruktionsdesign (Ifenthaler 2015-)
Subject: 330 Economics
370 Education
Individual keywords (German): Bildungsorganisation , Learning Analytics , Bildungsdaten , Künstliche Intelligenz , Hochschule , Change Management

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.

Diese Publikation ist bisher nur Online erschienen. Diese Publikation nun als "Jetzt in Print erschienen" melden.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Ifenthaler, Dirk

Google Scholar: Ifenthaler, Dirk

ORCID: Ifenthaler, Dirk ORCID: 0000-0002-2446-6548

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item