Quality of L2 input and cognitive skills predict L2 grammar comprehension in instructed SLA independently


Kersten, Kristin ; Schelletter, Christina ; Bruhn, Ann-Christin ; Ponto, Katharina


[img] PDF
languages-06-00124-v3.pdf - Published

Download (467kB)

DOI: https://doi.org/10.3390/languages6030124
URL: https://doi.org/10.3390/languages6030124
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/353465096...
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-642201
Document Type: Article
Year of publication: 2021
The title of a journal, publication series: Languages : open access journal
Volume: 6
Issue number: 3, Article 124
Page range: 1-19
Place of publication: Basel
Publishing house: MDPI
ISSN: 2226-471X
Publication language: English
Institution: School of Humanities > Mehrsprachigkeitsdidaktik (Kersten 2023-)
Pre-existing license: Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Subject: 400 Language, linguistics
420 English

Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item